لباس و پوشاک

معرفی 10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان {فهرستی از موفق ترین برندها 2023}

معرفی 10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

برند های ورزشی یا به عبارت دقیق تر، برندهای پوشاک ورزشی امروزه  رونق فراوانی دارند. در عصر حاضر افراد بیشتری در سراسر جهان به این برندها برای ورزش بیشتر پیوستند. با در نظر گرفتن یک سبک زندگی فعال برای سلامتی و امید به زندگی به پیشرفت خودتان کمک کنید. برای این منظور به وسایل مناسبی  جهت ورزش کردن نیاز دارید که در طول روز برای فعالیت ورزشی‌تان از شما حمایت کند و تا حد امکان احساس راحتی کنید.

برند برتر لباس ورزشی

اما کدام یک از برندهای ورزشی پوشاک بزرگترین هستند؟ به طور خاص دو برند لباس ورزشی وجود دارد که حدود سه دهه است که بر بازار تسلط دارند. و در حالی که این دو برند هنوز به راحتی پیشتاز هستند، تعداد زیادی از برندهای ورزشی بوجود آمده اند که اخیراً ظهور کرده اند و اکنون نیز بخشی از 10 برند برتر جهانی پوشاک ورزشی هستند. با ما در سایت ورزشی ایت اسپرت  همراه باشید تا10  برند بزرگ پوشاک ورزشی سال 2023 را در جهان به شما معرفی کنیم.

1. برند نایک (Nike)

نایک بزرگترین برند ورزشی در جهان است که توسط بیل باورمن و فیل نایت در سال 1964 تاسیس شد. و این شرکت به طور رسمی نام فعلی نایک را در سال 1971 به خود اختصاص داد. نایک، بزرگ‌ترین عرضه‌کننده کفش‌های ورزشی و پوشاک ورزشی در صدر فهرست معروف‌ترین برندهای پوشاک ورزشی  قرار دارد. فروش جهانی لباس ورزشی نایک 49.1 میلیارد دلار می باشد.محصول اصلی ورزشی نایک کفش است. این برند آمریکایی مستقر در اورگان با درآمدی نزدیک به 50 میلیارد دلار در حال حاضر، به راحتی در بازار جهانی پوشاک ورزشی پیشتاز بوده و هنوز هم هست.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

شرکت نایک با ستارگان بزرگ ورزشی مانند رونالدو، مایکل جردن و نیمار همکاری کرده و مورد حمایت آنها قرار دارد.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

2. برند آدیداس (Adidas)

دومین غول در بازار جهانی پوشاک ورزشی، آدیداس است، شرکتی که توسط آدولف داسلر  در سال 1949تأسیس شده است. این شرکت آلمانی مانند نایک عمدتاً کفش‌هایی را برای انواع فعالیت‌های ورزشی تولید می‌کند،علاوه بر آن آدیداس یک برند ورزشی عمومی‌تر است و در بسیاری از زمینه‌های دیگر دنیای ورزش و سبک زندگی روزمره فعالیت می کند. آدیداس پوشاک اسپرت زنانه مردانه نیز تولید می کند.

همکاری آدیداس با ستارگان فوتبال دنیا مثل لیونل مسی و دیوید بکهام باعث شده تا بیشتر دیده شود. لیونل مسی از سفیران آدیداس است که در سال 2017 برای جلب رضایت او نامش را در کفش های آدیداس حک کردند.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

3. برند پوما (PUMA)

پوما توسط رودولف داسلر، برادر بنیانگذار آدیداس، آدولف داسلر، تاسیس شد. برادران در ابتدا شرکت خود را تاسیس و رهبری کردند. پس از یک بحث بزرگ، آنها تصمیم گرفتند راه خود را از هم جدا کنند و هر کدام شرکت مربوطه خود را تأسیس کردند. پوما در همان شهر کوچک باواریا به عنوان آدیداس مستقر است. در حالی که کوچکتر از شرکت برادر خود است، اما همچنان جایگاه سوم قدرتمندی را در بازار جهانی پوشاک ورزشی دارد.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

4. آندر آرمور (Under Armour)

under armor  چهارمین برند بزرگ ورزشی در سراسر جهان است که در سال 1996 تاسیس شده است. فروش جهانی لباس ورزشی 5.8 میلیارد دلاری دارد. محصول اصلی این شرکت کفش است و در بالتیمور و مریلند آمریکا مستقر است. راک بازیگر و کشتی گیر مشهور آمریکایی از سفیران برند آندر آرمور است و خود نیز با این شرکت شراکت دارد.

5. لولولمون (Lululemon)

این شرکت کانادایی در سال 1998 تاسیس شد و اکنون خود را به عنوان رهبر جهانی و تولید کننده پوشاک یوگا و تناسب اندام تثبیت کرده است. با توجه به محبوبیت روزافزون یوگا و تناسب اندام، جای تعجب نیست که Lululemon خود را در رتبه بندی 10 برند برتر پوشاک ورزشی بیابد. انواع شلوار ، کفش ، تاپ ورزشی با کیفیت توسط این برند تولید می شود.

برند برتر پوشاک ورزشی

6. نیو بالانس (New Balance)

نیوبالانس یکی دیگر از برندها و شرکت های پوشاک ورزشی است که عمدتاً بر روی کفش تمرکز دارد. New Balance مستقر در بوستون در سال 1906 به عنوان یک تولید کننده تاسیس شد. این برند در زمینه  لوازم جانبی مخصوص رشته اسکیت نیز فعال است. کفش های ورزشی با کیفیت و بادوام نیو بالانس در سراسر دنیا محبوبیت دارد.

7. ریباک (REEBOK)

ریباک در سال 1895توسط جوزف ویلیام در انگلستان تاسیس شده است. محصولات برند ریباک تولید شده از پارچه های مرغوب هستند. ریباک از تکنولوژی های روز دنیا برای تولید محصولات بادوام خود استفاده میکند. و به همین دلیل باعث لذت بردن هر فردی از ورزش و فعالیت شده است. تولید کفش های ورزشی با ظاهر سه بعدی و استفاده از فریم های مایع به جای لاستیک از نمونه فعالیت های منحصر به فرد ریباک می باشد.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

8. کلمبیا (Columbia Sportswear)

کلمبیا شرکت دیگری در رده بندی 10 برند برتر جهانی پوشاک ورزشی است که در درجه اول کفش نمی فروشد. این شرکت آمریکایی بر روی لباس‌های بیرونی و همچنین تقریباً همه اقلام لباس در شاخه عمومی لباس‌های ورزشی در فضای باز تمرکز دارد . این شرکت مستقر در اورگان از سال 1938 وجود دارد و از این رو به طور قابل توجهی قدیمی‌تر از نایک است که در همان شهر مستقر است.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

9. آسیکس (Asics)

Asics یکی دیگر از شرکت های کفش است که در 10 برند برتر پوشاک ورزشی قرار دارد. این برند و شرکت ژاپنی پوشاک ورزشی، که در سال 1949 تاسیس شده و در شهر کوبه مستقر است، این برند برای کفش های دویدن راحت خود شناخته شده است. به غیر از کفش، Asics  پوشاک ژیمناستیک و تناسب اندام  نیز به فروش می رساند.

10 برند برتر پوشاک ورزشی در جهان

10. فیلا (Fila)

فیلا که در سال 1911 در ایتالیا تأسیس شده است، بزرگترین شرکت پوشاک ورزشی این کشور به حساب می آید. دفتر مرکزی فیلا در کره جنوبی قرار دارد. این برند به دلیل حمایت از بازیکنان حرفه ای تنیس با محصولات با کیفیت شناخته شده است. کفش‌ها و محصولات نساجی مدرن فیلا که ظرافت را تضمین می‌کنند، توانسته کاربران گسترده‌ای را در سراسر جهان به سمت خود بکشاند. کفش های فیلا که دارای طراحی فوق العاده، ساده و قوی هستند، با سبک ها و سلیقه های مختلف سازگارند. انتخاب مواد و پارچه های درجه یک، کفش و منسوجات ورزشی فیلا را بسیار با کیفیت ساخته است. کفش مردانه و زنانه فیلا با استفاده از چرم، جیر و مواد چرم مصنوعی طراحی می شوند.

Fila

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *