وبلاگ

تولید عمده لباس ورزشی با قیمت ارزان | نکات اساسی برای خرید لباس ورزشی

در این مقاله، به انتخاب بهترین نوع لباس ورزشی تیمی، خرید عمده لباس ورزشی فوتبال با قیمت ارزان، و خصوصیات پارچه فلامنت می‌پردازیم.اگر مایل به خرید عمده لباس ورزشی فوتبالی یا هر نوع لباس تیمی دیگری مستقیماً از تولید کننده هستید، می‌توانید با مشاوران فروش شرکت ایت اسپرت تماس بگیرید.

نکات مهم در انتخاب لباس ورزشی

در انتخاب لباس‌های ورزشی تیمی، باید به نکاتی مانند دوام، ماندگاری، کیفیت و… توجه کرد. لباس‌های ورزشی فوتبال، فوتسال یا هر نوع لباس ورزشی تیمی باید دارای عمر و دوام بالایی باشند و مقاوم در برابر شستشو باشند و در هنگام شستن تغییر رنگ ندهند. همچنین، باید دوام زیادی در برابر کشش و کشیده شدن داشته باشند، زیرا در ورزش‌های تیمی مانند فوتبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال درگیری بین بازیکنان زیاد است و لذا پوشاک ورزشی تیمی باید از حداقل حالت کشسانی برخوردار باشند.

بهترین نوع لباس ورزشی، آن نوعی است که خاصیت جذب رطوبت بالایی داشته باشد و به سرعت این رطوبت را به بیرون منتقل کند، تا لباس همیشه خشک بماند و جلوی عرق‌سوز و قرمز شدن بدن را بگیرد، به ویژه در قسمت‌های زیر بغل و کشاله‌های ران.

خرید عمده لباس ورزشی فوتبال ارزان قیمت

خریداران عمده لباس ورزشی فوتبال معمولاً مغازه‌داران، فروشگاه‌های لباس ورزشی، مسئولین باشگاه‌ها، ارگان‌های دولتی یا شرکت‌های خصوصی از مراکز شهرهای مختلف همچون اصفهان، شیراز، تبریز، کرج، تهران، قم، زاهدان، مشهد و غیره هستند. برای این خریداران، پوشاک ورزشی تیمی (فوتبالی) ارزان و با کیفیت بسیار مهم است.

یکی از پارچه‌های محبوب برای البسه‌ی ورزشی پارچه فلامنت است که از ترکیب الیاف طبیعی مانند نخ، پنبه، ویسکوز با الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر ساخته شده است. این پارچه‌ها دارای خصوصیاتی همچون خاصیت جذب رطوبت و عرق، مقاومت در برابر شستشو، قابلیت رد و بدل شدن هوا، مقاومت در برابر تغییر رنگ، نرمی و لطافت هستند.

در انتخاب لباس‌های ورزشی تیمی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و سایر ورزش‌ها، نکاتی از قبیل دوام، ماندگاری، کیفیت و دیگر موارد بسیار حائز اهمیت هستند.

نکات اساسی برای خرید لباس ورزشی

در زیر به چند نکته اساسی برای خرید عمده لباس‌های ورزشی فوتبال و تیشرت‌های ورزشی فوتبالی اشاره می‌شود:

لباس‌های ورزشی فوتبال، فوتسال یا هر نوع لباس ورزشی تیمی باید دارای عمر و دوام بالایی باشند.

این لباس‌ها باید مقاوم در برابر شستشو باشند و در هنگام شستن تغییر رنگ ندهند. همچنین باید دوام زیادی در برابر کشش و کشیده شدن داشته باشند.

با توجه به درگیری‌های بین بازیکنان در ورزش‌های تیمی مانند فوتبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال، لباس‌های ورزشی تیمی باید از حداقل حالت کشسانی برخوردار باشند.

بهترین نوع لباس ورزشی، آن نوعی است که خاصیت جذب رطوبت بالایی داشته باشد و به سرعت این رطوبت را به بیرون منتقل کند، تا لباس همیشه خشک بماند.

خشک ماندن آنها می‌تواند از عرق‌سوزی و قرمز شدن بدن، به ویژه در قسمت‌های زیر بغل و کشاله‌های ران، جلوگیری کند.

خصوصیات پارچه فلامنت

عمر و دوام بالایی دارد.

مقاومت بالا در برابر شستشو.

به زودی خراب نمی‌شود و تغییر رنگ نمی‌دهد.

جنس نرم و لطیفی دارد.

دوام زیادی دارد و بروی آن پرز ایجاد نمی‌شود.

رنگ‌های خیره‌کننده و براقی دارد.

قدرت بالای جذب رطوبت و عرق.

دارای قدرت تنفس دهی بالا.

امکان چاپ برچسب و لوگو روی آن وجود دارد.

 

انواع پارچه فلامنت ورزشی

پارچه سوپر فلامنت

پارچه فلامنت زنبوری

فلامنت سوزنی

قیمت تولیدی لباس ورزشی فوتبال

با توجه به اینکه بیشترین نخ بکاربرده شده در پارچه‌های ورزشی ورودی است، هرچه قیمت دلار افزایش پیدا کند، قیمت نخ و در نتیجه قیمت پارچه و هزینه تولید لباس‌های تیمی نیز افزایش می‌یابد.

همچنین، افزایش اجاره کارگاه و فروشگاه، افزایش دستمزد کارگران و خیاطان، افزایش هزینه‌های حمل و نقل و سایر عوامل، تماماً به افزایش قیمت تولیدی لباس‌های ورزشی فوتبالی منجر می‌شود.

با توجه به این تفاسیر، مجموعه ایت اسپرت از صفر تا صد تهیه پارچه را به عهده گرفته و از تهیه نخ تا بافت و تکمیل و رنگرزی آن، کاملاً به کاهش قیمت نهایی تولید پوشاک ورزشی تیمی کمک می‌کند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی تیمی (فوتبال، بسکتبال، والیبال و…)

خرید انواع پارچه‌ها از جمله پارچه‌های فلامنت ورزشی، به صورت‌های مختلفی از جمله خرید مستقیم و یا غیر مستقیم در سراسر شهرهای مختلف کشور ایران انجام می‌شود.

در خرید مستقیم، ارتباط تنگاتنگی با قیمت لباس ورزشی دارد؛ زیرا با حذف واسطه‌ها و دلالان، قیمت نهایی لباس ورزشی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

ایت اسپرت، شرکت پخش کننده محصولات پوشاک ورزشی، با سابقه طولانی در زمینه پخش عمده لباس ورزشی فعالیت دارد. این شرکت با بهره‌گیری از علوم و فنون پخش عمده لباس ورزشی و همچنین شناسایی نیازهای بازار داخلی، به توزیع انواع و اقسام پوشاک ورزشی می‌پردازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *