وبلاگ

برای رفتن به باشگاه چه لباسی بپوشم؟ ارزون، شیک و مناسب باشه!

حتما تا بحال با خودنون فکر کردین که برای رفتن به باشگاه چه لباسی بپوشم؟

موقعیت های مختلفی در زندگی وجود دارد که همه ما باید کمی فکر کنیم که مناسب ترین لباس را بپوشیم. مثلاً یک عروسی رسمی یا یک مصاحبه شغلی مهم. مطمئناً در مقایسه، تصمیم گیری در مورد لباس های ورزشی باید کاری ساده باشد؟

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که یک کمد لباس ورزشی با جدیدترین مدها تهیه کنید. ما در این مقاله از سایت ایت اسپرت می خواهیم  مختص” در باشگاه چی بپوشیم” صحبت کنیم.

چه لباس هایی باید در باشگاه بدنسازی بپوشید؟

هنگامی که تصمیم رفتن به باشگاه را می گیریم اولین درگیری ذهن ما این است که برای باشگاه چی بپوشیم. با کمی فکر کردن متوجه می شوید که در بخش لباس ورزشی کمبود دارید و باید لباس و کفش ورزشی مناسب بخرید. لباس ورزشی و کفش مناسب باشگاه باید ویژگی هایی داشته باشد تا هم احساس راحتی به شما بدهد، هم اعتماد به نفس شما را بالا ببرد تا در باشگاه حس خوبی به خودتان داشته باشد.

چه لباس هایی باید در باشگاه بدنسازی بپوشید

شلوار ورزشی تنگ

شلوارهای تنگ یا لگ ورزشی، یک پارچه اساسی برای باشگاه است که حتما باید در کمد شما باشد. آنها نه تنها بسیار راحت هستند، بلکه به شما اجازه می دهند تمرینات خود را با حرکت آسان انجام دهید. همچنین، پوشیدن لگ ورزشی به مربی اجازه می دهد حرکات شما را به راحتی ببیند، در حالی که شلوارهای گشاد این امکان را ندارند و برای باشگاه مناسب نیستند. لگ ورزشی در انواع مختلف اندازه، طول و طرح برای تطابق با سلیقه شما در باشگاه موجود است. این لگ ها به صورت مردانه و زنانه و در اندازه های مختلف عرضه می شوند.

لباس ورزشی

کفش ورزشی و جوراب

خرید یک جفت کفش ورزشی با کیفیت برای باشگاه بسیار مهم است. یک جفت کفش خوب می‌تواند به شما کمک کند احساس راحتی کنید و در طول تمریناتتان بیشتر به خودتان فشار بیاورید. نوع کفش مورد نیاز شما به اهداف تناسب اندام شخصی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در تمرینات وزنه‌برداری بهتر باشید، بهترین گزینه برای شما کفشی با کفی صاف و حداقل قوس است. همچنین داشتن جوراب برای پوشیدن کفش ورزشی لازم است میتوانید از جوراب های بلند که از کفش بالاتر قرار می گیرد نیز استفاده کنید.

 شلوارک بدنسازی

شلوارک های ورزشی که برای بدنسازی استفاده می شود و در فروشگاه ورزشی ایت اسپرت موجود است باید جنس و دوختی محکم داشته باشد تا حین تمرین آسیب نبیند. این شلوارک ها  اغلب از مواد بسیار سبک وزن و قابل تنفس ساخته می شوند. یکی از نکات کلیدی که در انتخاب شلوارک ورزشی باید به آن توجه کنید قد آن است. طولی که در نهایت انتخاب می‌کنید تا حدی به آنچه در آن راحت هستید و نوع تمرینی که قصد انجام آن را دارید بستگی دارد. شلوارک را طوری انتخاب کنید که در باشگاه احساس راحتی داشته باشید. یکی از ویژگی های این شلوارک ها جیبدار بودن آنها نیز است که می تواند برای گذاشتن گوشی موبایل یا کلید به کارتان بیاید.

تی شرت ورزشی

انواع تیشرت های آستین کوتاه و بلند مردانه و زنانه برای باشگاه می توان پوشید. پوشیدن تیشرت با پارچه ای که قابلیت تنفس دارد برای باشگاه بسیار مناسب هستند. بسته به نوع فعالیت ورزشی می توان تی شرت های تنگ و چسبان یا گشاد و راحت را برای باشگاه انتخاب کرد.

لباس ورزشی

لباس فشرده سازی

یکی از چیزهایی که برای رفتن به باشگاه لازم است لباس ورزشی فشرده است. لباس های فشرده اغلب توسط کسانی که به تازگی باشگاه را شروع کرده اند نادیده گرفته می شود. این نوع لباس تنگ تر از لباس های معمولی باشگاه است. پوشیدن این نوع لباس ها در باشگاه فواید زیادی دارد، این نوع لباس ها به افزایش جریان خون، جلوگیری از آسیب و کاهش درد عضلانی پس از ورزش کمک می کند. همه این عوامل در کنار هم به عملکرد بهتر شما در باشگاه کمک می کند.

در نظر بگیرید که دوست دارید چه نوع تمرینی انجام دهید

فعالیت هایی را که در آن شرکت خواهید کرد در نظر بگیرید و لباس هایی را انتخاب کنید که برای آن کاربردی باشد. به عنوان مثال، اگر ورزش‌های کم‌تحرک مانند یوگا انجام می‌دهید، ممکن است ترجیح دهید برای جلوگیری از آسیب دیدن زانوهایتان روی زمین، شلوار بلند را به جای شلوارک انتخاب کنید. ناگفته نماند، هنگامی که شما در حال انجام ورزش یوگا هستید، کشش زیادی خواهید داشت و لباس ورزشی که کشسانی بالا دارد مناسب هستند. اگر زیاد دویدن دارید، ممکن است شلوارک سبک وزن را ترجیح دهید تا پاهایتان را زیبا و خنک نگه دارد. از طرف دیگر، می‌توانید لباس‌های تنگ‌تر را انتخاب کنید، زیرا مقاومت کمتری دارند. توجه داشته باشید فقط به این دلیل که گرایش‌های محبوب را در باشگاه می‌بینید، این معنی را نمی دهد که این لباس‌ها بهترین لباس‌ها برای تمرین‌های منحصربه‌فرد شما هستند.

برای رفتن به باشگاه چه لباسی بپوشم

در باشگاه راحتی را اولویت قرار دهید

مسلما اگر در باشگاه راحت باشید عملکرد بهتری خواهید داشت. نه تنها این، بلکه از تمرین خود نیز لذت بیشتری خواهید برد. اگر چیزی بیش از حد سفت باشد و در پوست شما فرو رود، فقط به یک حواس پرتی ناامید کننده تبدیل می شود و هیچکس آن را در حین تمرین نمی خواهد!

همچنین در باشگاه به خصوص برای خانم ها راضی بودن از لباس ورزشی بسیار مهم است تا با حس رضایت از استایل خودتان بهتر تمرین کنید و از ورزش کردن لذت ببرید. در غیر این صورت اگر از لباس ورزشی خود راضی نباشید و در آن حس راحتی نکنید ورزش کردن خسته کننده و سخت خواهد بود. داشتن یک لباس شیک که دوست دارید می تواند نقش مهمی در احساس اعتماد به نفس در باشگاه داشته باشد که البته این لباس در سایت ورزشی ایت اسپرت موحود است.

لباس ورزشی مردانه

چه جنس لباسی برای باشگاه مناسب است؟

لباس هایی که 100% پنبه هستند،  عرق تولید شده را جذب می کنند اگرچه ممکن است هنگام ورود به باشگاه احساس راحتی بیشتر باشد،اما زمانی که از بر میگردید، بیشتر شبیه یک پتوی خیس و عرق کرده خواهید بود. به‌جای پنبه، به دنبال لباس‌های ورزشی باشید که با پارچه‌های مصنوعی یا ترکیبی ضد رطوبت مناسب عرق طراحی شده‌اند، تا بتوانند در عین دفع عرق، تنفس کنند و در طول تمرین راحت، خشک و شاداب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *